2002 Direct Marketing-prisen på DM-Dagen i kategorien ”B2B” for teksten til kampagnen ”Softwareforsikring” for Tryg Danmark. Sammen med AD’er stod jeg for ide, koncept og eksekvering af samtlige elementer til løsningen.
1999 Direct Marketing-prisen på DM-Dagen i kategorien ”Internet” for teksten til et elektronisk, interaktivt nyhedsbrev, ”e-Business Update” for IBM Danmark.
Velkommen
Om Artikulator
Baggrund
Kompetencer
Kunder
2005 DMA ECHO Awards – Sølv
”Er din viden on-demand?” for Citrix Systems Nordic
(kampagnen blev også nomineret på DM-Dagen).
2005 DMA ECHO Awards – Bronze
“Smertedialogen” for Janssen-Cilag (kampagnen blev også nomineret på DM-Dagen).
2003 INMA-prisen
(International Newspaper Marketing Association) med integreret loyalitetskampagne for Ekstra Bladet, uddelt på INMA World Congress of Newspaper Marketing i Vancouver, Canada.
Priser
Kontakt
Gode gamle priser